onsdag 1 juni 2016

Summering av Maj månad 2016


Maj månad har varit väldigt lyckad känner jag. För den här månaden har jag faktiskt läst en väldans massa böcker: 

Antalet böcker lästa: 11 stycken böcker.
Vilka är:
1. Cass, Kiera- The Crown (The Selection #5)
2. Pettersen, Siri- Odinsbarn (Korpringarna #1)
3. Martin, George R.R- A Feast For Crows (A Song Of Ice And Fire #4)
4. Aveyard, Victoria- The Red Queen (The Red Queen #1)
5. Hildebrandt, Johanne- Sigrid (Sagan om Valhalla #4)
6. Coben, Harlan- Missing you
7. Arlidge, M.J.- Ole Dole (Helen Grace #1)
8. Yngve, A.R.- Uppvaknandet (Darc Ages-De mörka tidevarven #1)
9. Apollodorus- The Library och Greek Mythology
10. Mackintosh, Clare- Jag lät dig gå
11. Sarenbrant, Sofie- Avdelning 73 (Emma Sköld #4)

Månadens hiss
Den här månaden så var det så HIMLA många böcker som var superbra, men får väl nöja mig med att bara nämna topp tre då: Nämligen Jag lät dig gå, Ole Dole och Odinsbarn. Men har verkligen läst en massa bra böcker den här månaden.

Månadens diss
Hade nog lite för höga förväntningar på Missing you, den höll inte riktigt måttet kände jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...