måndag 13 juni 2016

Andra intressen

Vissa tror ju att vi bokälskare/bokbloggare inte gör någonting annat än sitter med näsan i böcker hela dagarna i ända. Vilket i och för sig inte är helt fel haha. Men vi har ju naturligtvis andra intressen också. Jag älskar ju naturligtvis att läsa och blogga och allt sånt som har med böcker att göra egentligen. Men jag tycker dessutom om att hålla igång genom att gå till gymmet 2-3 gånger i veckan då jag tycker att det är skönt att få röra på sig men också för att jag tycker att det är avslappnande och skönt speciellt när det är mycket i skolan och man är stressad osv. Mitt andra intresse är att virka amigurumis, något som jag tyvärr inte har tagit mig tid att göra på ca. 3 år nu. Då det för det första inte får plats för fler amigurumis haha, dels på grund av mina böcker, dels p.g.a att jag har så många amigurumis. Men jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt att virka, det är bara det att det tar så lång tid att göra dem, plus att det tar stor plats. 
3 år gammal bild. Var lika entusiastisk vid tanken på garn som jag nu är vid tanken på nya böcker.


Mario. 3 år sedan.
Dinosaurie. 5 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...