lördag 18 juni 2016

Värsta natten någonsin

Bilden är lånad från Goodreads
Eftersom att jag igår fortfarande var inställd på Thailändsk tid gick jag och lade mig klockan 21 för då var klockan 2 på natten i Thailand. Vilket innebar att jag var helt slut. Jag ställde klockan på 08. Två gånger under natten vaknade jag av att jag fick så SJUKT ont i mina vader (skrek rätt ut så ont gjorde det) och det kan väl inte beskrivas som något annat än typ kramp. Har aldrig varit med om något liknande i alla fall och det gjorde så obeskrivligt ont och jag kunde inte ens räta ut mina ben ordentligt. Detta hände alltså två gånger under natten och nu flera timmar senare så känner jag fortfarande av det i vaderna. Det känns i princip som om att jag har träningsvärken från helvetet och den vägrar gå över och jag klarar liksom inte av att gå med raka vader typ. Vilket känns lovande med tanke på att jag skall träffa två kompisar på stan idag... suck. Vet inte varför detta problem uppkom, för mycket stillasittande på trångt utrymme igår på planen kanske? Jag vet inte, men ont som tusan gör det i alla fall. Jag har därför tagit det väldigt lugnt nu på morgonen (vaknade kl. 05 av mig själv) så jag har varit igång i flera timmar redan. Med igång så menar jag naturligtvis att jag har legat i sängen och läst Sarah Dessens bok I dina ögon. Som jag redan nu kan säga är en ny favorit! Ville inte alls lägga ifrån mig boken den korta stunden som det tog för mig att ställa fram lite frukost. Vilket känns minst sagt lovande och läslusten i allmänhet är uppe på 100%. Har lust att läsa allt på samma gång i princip. Är sugen på att läsa ca. 15 stycken samtidigt haha men jag försöker begränsa mig något. Med tanke på mina värkande vader så lär det nog bli rätt så mycket stillasittande och då är ju läsning ett alldeles utmärkt tidsfördriv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...