torsdag 23 juni 2016

Helgpackning

Ni vet den där eviga kampen som uppstår när man skall åka iväg någonstans och man måste välja vilka böcker man skall ta med sig? Och eftersom att man inte kan bestämma sig för vilka böcker man skall ta med och därför väljer att ta med allihop? Eller i alla fall många av dem.... Som ni ser så fick jag inte endast med mig de tre böckerna som jag parallelläser utan ytterligare tre som jag varit sugen på ett tag nu. Plus min läsplatta (som jag ej går hemifrån utan) där det finns några hundra böcker... Hm ja lite väl naivt att tro att jag skall hinna läsa allt detta kanske? Med tanke på att det är midsommar imorn och att vi får gäster då som skall sova över. Men man skall ju alltid vara positivt inställd, så jag får se till att få lite läst ikväll innan jag somnar och imorgonbitti.

2 kommentarer:

  1. Jag ska till Kiruna om nån vecka och har redan börjat fundera på hur jag ska lyckas välja vilka böcker som ska följa med :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja men det där känner jag igen! det krävs mycket tänkande och planering innan man åker iväg 😊

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...