fredag 3 juni 2016

Thailand+bokläsning=sant

Sådär, nu TROR jag i alla fall att jag har lyckats bestämma mig för vilka böcker som får följa med till Thailand. Valet föll på dessa fyra böcker (och min läsplatta naturligtvis) och jag hoppas verkligen att det skall vara värt att släpa med så många pappersböcker. Med det menar jag naturligtvis att jag hoppas att de skall vara jättebra och att dem får plats i mitt handbagage... borde kanske ha testat det först haha. Det är så mycket som man behöver ha i handbagaget, saker som skulle gå sönder om man lade dem i resväskan, men jag får väl se till så att dessa böcker får plats helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...