torsdag 2 juni 2016

Fika, spöregn och geocaching

Vilken dag! vädret har verkligen varit helt galet! Ena stunden är det 27-28 grader och solsken  och i nästa stund vräker regnet ner och det bara forsar ner för backarna för att sedan återigen vara superfint och sen spöregn igen. Helt galet. Idag har det inte blivit speciellt mycket läsande, har haft mycket att stå i och fikade lite på stan med mina kära vänner (i spöregnet) och det hela slutade med en lång promenad hem från stan och ett väldigt spontant letande efter en geocach, som vi hittade kan jag tillägga. Den var satt på ett mycket fiffigt ställe och med mobiltelefoner vars gps:er inte alls var speciellt korrekta blev det dessutom ännu svårare att hitta den. Men mission accomplished i alla fall. Nu är jag så trött i fötterna efter den långa promenaden så nu skall jag bara sjunka ner i soffan och läsa Stolen av Lesley Pearse.

4 kommentarer:

  1. Kul att du geocachar! :) Jag gör det också då och då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja det är jättekul! det var flera år sedan sist dock så nu får jag allt bättre mig och göra det lite oftare xD kul att höra! bra sätt att både röra på sig och träna hjärnan ;)

      Radera
  2. Vi var grymma! Geocach turné sen ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahha helt klart och sen så avslutar vi med lite kycklingtallrik naturligtvis ;)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...