söndag 12 juni 2016

Tyck till: Avtagbara bokomslag

Det finns ju olika typer av bokomslag, diverse böcker har löstagbara bokomslag och boken självt är då oftast bara helsvarta. Är det bara som som ogillar dessa löstagbara bokomslag? När man sitter och läser boken så måste man hela tiden hålla i boken på ett speciellt sätt för att inte omslaget skall ramla av, något som händer hela tiden om man försöker läsa sittandes på bussen. Sedan så är ju risken att de går sönder väldigt stor också. Vad tycker ni om det? Tycker ni att löstagbara bokomslag är praktiska och fina eller bara irriterande och onödiga?

2 kommentarer:

  1. När jag t.ex. läser inbundna böcker som oftast har omslag som man kan ta av så brukar jag göra det medan jag läser för att inte störas så mycket av det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart! Jag brukar alltid vara rädd för att jag skall tappa bort det eller att det typ går sönder om jag tar av det hahah xD brukar därför ta lite avstånd från böcker med sådana omslag xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...