måndag 6 juni 2016

Min bokhylla

Det är alltså så här min bokhylla ser ut, det vill säga den bokhyllan jag har här hemma. Den bokhyllan jag har på landet är inte superintressant och är faktiskt halvtom, när det kommer till antalet böcker i alla fall.

Som ni ser har mina kära böcker fått lite sällskap av Pop! Funko figurer av Harry Potter, Game of Thrones, samt Buffy the Vampire Slayer. Några av mina favoritserier/favoritfilmer för tillfället. Jag har egentligen det mesta i min bokhylla, lite av varje genrer skulle man kunna säga. Det som det inte finns något alls av är dock poesi och noveller. Känner väl inte direkt att dessa genrer intresserar mig speciellt mycket. De böcker som ligger ner i bokhyllan är som sagt böcker jag inte läst ännu och detta är mitt sätt att särskilja de båda kategorierna. Har ännu ett sånt "uppsamlingsställe" av olästa böcker i vardagsrummet, där jag snott en del av film/CD-skåpet. Som ni ser har jag även lite annan skit i min bokhylla, som egentligen inte får plats någon annanstans, man har inte så stort utrymme som bara är ens eget när man fortfarande bor hemma om man säger så. Vilket slutar med lite allmänt kaos i bokhyllan. Hade gärna velat ha fler bokhyllor så att jag slapp köra på dubbla rader i bokhyllan så som jag börjat göra med Game of Thrones-böckerna som faktiskt står framför Harry Potter-böckerna. Men det får alltså inte plats med fler bokhyllor i mitt rum. Men man tager vad man haver, så alltså dubbla rader. Det är bra med djupa bokhyllor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...