måndag 20 juni 2016

Tyck till: Vad går du inte hemifrån utan?

Idag tänkte jag att vi skulle köra en till "tyck till-fråga" då det är så kul att få läsa era svar sedan. Idag tänkte jag att frågan skulle lyda som följande: Tre saker du alltid har i din väska? Det är egentligen tre saker som jag verkligen aldrig går hemifrån utan (fråga vem som helst) och det är naturligtvis min läsplatta, en bok, samt min vattenflaska. Man måste ju alltid ha något att läsa känner jag och då är ju naturligtvis läsplattan alldeles utmärkt att ha med sig. Detta eftersom att man har så himla många olika böcker på den så att man kan byta bok allt eftersom. Samtidigt som det är bra att ha med sig en fysisk bok då jag har så många olästa böcker i bokhyllan. Därför brukar jag alltid ta med mig både och, så att man kan alternera lite på dit-och hemresan liksom. Sen så syns jag aldrig utan en vattenflaska, så den måste naturligtvis och också vara med. Vilka tre föremål hade ni inte kunnat lämna huset utan?

2 kommentarer:

  1. Min mobil, en bok och hörlurar är tre saker som alltid är med i väskan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det är bra saker att ha ;) speciellt den där kära boken ;)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...