onsdag 8 juni 2016

Summering Läs-a-lot Juni 2016

Som ni kanske minns så skrev jag den 2:e juni om att jag skulle vara med i en läs-a-lot i Juni månad. Lite vad det handlade om kan ni hitta HÄR!! Det gick inte superbra på den här läs-a-lot-utmaningen om jag får säga det själv. Jag hann nämligen bara att läsa ut Lex Duplex av Staffan Gullsby som jag redan hade hunnit läsa ca. 50 sidor i innan själva utmaningen började, samt att jag hann läsa hela A Minger's Tale: Beginnings av R.B.N Bookmark. Alltså blev det bara två böcker på de där fyra dagarna som man hade på sig. Men jag skall inte gråta över det då jag igår faktiskt varit riktigt duktig och börjat läsa Bro Bro Breja av M.J. Arlidge och även hunnit komma en väldans bra bit på den boken. Så det känns ändå okej så här på semestern, då är det tyvärr andra saker som kommer i mellan. Men snart så, då skall jag minsann hänge mig ordentligt till läsandet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...